zaterdag 8 augustus 2009

In de wc

'Wat vind je van mijn bil eigenlijk?', vroeg een collega terwijl we voor de spiegel in de wc stonden.
'Nou ja, huh, ja gewoon', antwoordde ik.
'Vind je hem niet te nadrukkelijk aanwezig?', vroeg ze nu.
'Nou tja misschien inderdaad een beetje nadrukkelijk aanwezig, een heel kleine beetje bedoel ik dan, maar niet dat mensen massaal zullen omkijken', antwoordde ik.
'Vind hem eigenlijk wel iets te rond of niet?'
'Nou, een beetje rond maar niet 'te', gewoon goed denk ik', antwoordde ik.
'Maar ik moet wel wennen aan de kleur', zij ze.
Dit snapte ik niet, wat maakt de kleur van je bil nou uit, die is toch altijd ongeveer hetzelfde? Misschien bedoelde ze de kleur van de broek of rok die haar bil zo nu en dan bekleed?
Ik keek haar ongemakkelijk vragend aan.
'Nou ja goed, ik kan in ieder geval weer goed zien en aan het montuur van de bril zal ik vast wel snel wennen' en ze verdween de wc in.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.