zaterdag 17 april 2010

Iedereen elke dag plezier

Ik had nooit gedacht dat ik ook actief zou worden op LinkedIn. En ja het is toch gebeurd. Ik ben zelfs lid geworden van een aantal forums/groepen, waaronder 'Iedereen elke dag plezier'. Hierop schrijf ik zo nu en dan iets of antwoord ik op onderwerpen ingebracht door iemand anders.
Want uiteindelijk is het ook het belangrijkst dat iedereen elke dag plezier heeft/maakt. Het is zelfs gezond! Veel mensen zijn zo serieus en gefocused de weg aan het bewandelen - op een te fanatieke nordic walking tempo - die ze op een bepaald moment voor zichzelf hebben uitgestippeld dat ze geen zijweg of tussenstop durven nemen, omdat ze dan verdwalen. Maar durf af en toe te verdwalen, kijk om je heen en heb plezier. Het leven is leuker en verrassender dan je soms misschien denkt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.