zondag 14 februari 2010

De valentijnskaart II



Lieve Valentijn,

Ik wil dat je bij mij bent, nu, altijd en soms maar voor even.
Vooral als ik je stom vind of boos op je ben.
Zoals nu.
Een doos MELK chocolade hartjes! Na drie jaar weet je dus nog steeds niet dat ik dat vies vind.
Pure chocolade is het altijd geweest.
Je kent me dus helemaal niet zo goed als je zegt. Je bent eigenlijk helemaal niet geïnteresseerd.
Hoe kan je dit niet weten?
Dit is een probleem van redelijke omvang.
Ik vind je nu niet alleen stom. Ik ben ook boos.
Maar op deze speciale dag moet het gezellig zijn.
Vanavond gaan we uiteten bij de chinees en we hebben kaartje voor het valentijnsconcert van Gerard Joling.
Gezellig moet het zijn. Niets aan de hand.

We hebben het er morgen wel over.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.