woensdag 10 februari 2010

Gewoon, ik ben





Ik

hou van de zee,
fiets graag,
hou niet van fietsen met natte haren,
vind klaprozen mooi,
schrijf,
fotografeer,
studeer en dat kost mij soms moeite,
hou van mooie dingen,
hou van mensen,
denk veel,
praat soms veel,
heb een te kleine kledingkast,
ben het liefst in Parijs,
doe elke ochtend zwarte mascara op mijn wimpers,
haat nagellakremover,
ben verslaafd aan schoenen,
eet vaak thais,
staar, eindeloos,
ben verslaafd aan geroosterde boterhammen met pindakaas mét stukjes,
ben eerlijk,
lees graag tijdschriften,
check elke dag de weersverwachting,
heb twee zusjes,
vind Carice van Houten mooi,
heb rode nagels, vaak,
eet elke dag zuurdesem brood en muesli,
lees elke ochtend mijn daghoroscoop,
hou van appels met schil,
ben allergisch voor katten,
drink veel thee, groene,
hou van wit beddengoed,
draag het liefst te grote onderbroeken,
ben altijd verliefd,

ben.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.