donderdag 11 februari 2010

Doppelganger, de uitslag


Ik ben zeer teleurgesteld. Na een paar dagen research te hebben gedaan, ben ik tot de conclusie gekomen dat IK GEEN duidelijke DOPPELGANGER HEB!!

Zelf wist ik het eigenlijk in eerste instantie niet en het bleek al snel dat anderen mij ook geen duidelijk antwoord op deze vraag konden geven. Iedereen die ik dit probleem voorlegde, antwoordde: 'hmm moeilijk, zou het niet weten, hier moet ik even wat langer over na denken, kom ik nog op terug.' Ik hoopte stiekem een beetje op Carice van Houten te lijken. Niemand, echt niemand vond dit. Zelfs niet een beetje. Uiteindelijk kwam één iemand met een suggestie: Kirsten Dunst. Ik googlede haar en scrolde door haar foto's. Ik weet het niet, het overtuigde mij niet. Maar vooruit. Ik heb een bijna doppelganger.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.