donderdag 23 juli 2009

Under Construction

Er ligt een brief op mijn deurmat, die mij verteld dat ik de gelukkige eigenaar zal worden van een nieuw keukenblok  en een nieuwe wc pot! De brief verteld mij ook dat ik mijn hele keuken incl vloerbedekking (mijn bloedig gelegde zwart wit geblokte zeil) leeggehaald moest worden en de wc ook. Daar had ik minder zin in, maar ik deed het. En het kon wel eens zeer stoffig worden! Dus nadat ik alles had ingepakt in dozen, ben ik het gevecht aangegaan met het afdekzeil. Elke keer als ik het zeil om mijn bank probeerde te draperen kwam er weer een zuchtje wind die het dunne lichte plastic omhoog deed waaien. Na de derde poging zat het zeil provisorisch  om mijn witte bank. Het zat eromheen en daar ging het om, de 'hoe-vraag' in deze deed er niet toe. Ik verliet mijn in dozen en plastic verpakte huis. Hier kon ik niet meer verblijven, dus bepakt en bezakt naar mijn nieuwe slaapplaats. Mijn nieuwe slaapplaats voorzag mijn computer helaas niet van een internetverbinding, afgesloten van de buitenwereld en van mijn blog dus. Nu op mijn andere nieuwe slaapplaats ben ik weer in de lucht en kan ik mijn ongeduldig wachtenden letters tot een verhaal niet alleen aan mijzelf maar weer aan iedereen laten zien. Ik zeg altijd maar zo: 'een dag niet geschreven, is een dag niet geleefd!' 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.